Taken By

TAKEN BY Muhd. Hamdan Syakirin LOVE YOU Bie~ SO Muchh ^^ FarahIzzatiey & Muhd, Hamdan Syakirin -27.3.2011- ILY =)

Selasa, 7 Jun 2011

❀ saye ❀

= ini..ini.. diri saya..=

mudah menangis, bila tgok citer sedeh
saya suke makan depan tv
saya suke tidur smbil peluk anak patung
saya seorang yg pemalu
saya pendiam
suke mandi tengah malam..sebab best.
saya minat warna pink
saya suke tolong orang
saya suke makan, tapi tak gemok jugak
saya kuat tdo petang
saya suke silentkan tepon
saya sayangkan family saya
☑ suke,belai rambut sebelum tdo
saya suke gelak kuat2..
mudah terasa
mudah menangis
saya minat karaoke
fav.food saya Nasi ayam
saya suke kumpul keychain
saya minat gelang
mudah simpati
cepat sejuk
  kuat cemburu
  tak suke makan Durian
 geli dengan cicak,dan bende bersisik
  takut naek 'belon'
☑  tak suke orang bodoh sombong
  tak suke makan ubat, sebab pahit!
☑ sayangkan kawan2..
☑ saya sayang pakwe saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan